Opleiding zoeken: 23 resultaten
Laden
A total of 23 items found.
Showing 23 items on page 1 of 3.
Resultaten gefilterd op:
Marketing & communicatie
1 - 8 van 23 resultaten
MailChimp: professionele nieuwsbrieven en mailings maken
Hogeschool Thomas More
Geel
6 mei 2024
330 Euro
E-mailmarketing blijft een onmisbare tool voor elke moderne organisatie of onderneming met een sterke online aanwezigheid. Met het flexibele en gebruiksvriendelijke platform van MailChimp maak en stuur je zelf professionele nieuwsbrieven of commerciële mailings naar je klantenbestand en andere leads. Bovendien kan je de resultaten achteraf ook analyseren, waardoor je je digitale communicatie telkens kan bijsturen en optimaliseren, met een hogere ROI als gevolg. Daarnaast is MailChimp ook compatibel met andere applicaties, waardoor je het makkelijk kan integreren in je bestaande marketingmix. Iedereen kan leren werken met Mailchimp. Het is een zeer gebruiksvriendelijk e-mailprogramma, perfect geschikt voor: Contactpersonen beheren met audience Nieuwe e-mailadressen toevoegen en uitschrijvingen te beheren Gerichte mailings uitsturen op basis van interesses en gedrag Je database met e-mailadressen segmenteren Inschrijvingsformulieren aanmaken voor websites Nieuwsbrieven samenstellen met templates of volgens je eigen ontwerp E-mailcampagnes opzetten en versturen De statistieken van je campagnes bekijken en nog veel meer… Lesmomenten Dit is een 1-daagse opleiding die doorgaat op maandag 06/05/2024. Les van 09:00 tot 17:30
Lesmoment: Dag
Werk slimmer en verdien meer deel 2: Is omzet plannen een natte-vinger-verhaal? | NL
Hogeschool Thomas More
Mechelen
8 mei 2024
Kostprijs: zie website
Over de spreker: Ilse Dieltjens, een ervaren businesscoach in de KMO-wereld, transformeerde haar eigen schrijnwerkerij tot een miljoenenbedrijf door financiële planning te verbinden met doeltreffende marketing. Als auteur van 'Werk slimmer, Verdien meer' onthult ze praktische tips om maximale winst te behalen, met een recht-door-zee aanpak. Over het seminarie: Een “winstgevend” plan, ofwel een marketingplan koppelen aan het financiële koppelen. Dat is échte magie! We werken rond deze 5 topics: Hoe meet je marketing? Hoe koppel je financieel plan aan een marketingplan? Hoeveel leads heb je nodig per maand om je omzet te halen? Hoeveel klanten haal je uit dat aantal leads? Wat is vervolgens onze omzetdoelstelling? Conclusie: hoe maak je een slim werkend winstgevend plan?
Lesmoment: Avond
Filmen en monteren met je smartphone
Hogeschool Thomas More
Geel
15 mei 2024
330 Euro
Video is alom tegenwoordig en wint nog steeds exponentieel aan populariteit. Maar hoe maak je professionele video’s zonder professionele apparatuur of zonder het jaarbudget van je onderneming erdoor te jagen? Met kennis van zaken en enkel gewapend met je smartphone kan je straffe videoverhalen maken, zowel voor interne als externe communicatie. Praktijkgerichte workshop Filmen en monteren met je smartphone In deze hands-on workshop gaan we video’s maken van A tot Z. Zonder grote camera’s en montagecellen, maar enkel je smartphone als multifunctionele tool. Je leert de fundamentals kennen van bewegende beeldtaal, compositie en techniek. We bekijken ook de storytellingprincipes achter video. Met heel veel voorbeelden en praktische tips, zodat je nadien direct aan de slag kan. Tom Rumes geeft al meer dan 15 jaar trainingen Storytelling en Regie. Vanuit zijn ruime ervaring als videoproducer, trainer van journalisten en consultant voor mediabedrijven geeft hij gastcolleges over storytelling, (smartphone) video en nieuwe mediatrends in binnen- en buitenland. Hij is co-auteur van het boek ‘How to story’ over storytelling en stond mee aan de wieg van innoverende projecten zoals Jail TV en de interactieve documentaire Brickland. Tom bouwt zijn lessen logisch op, laat ruimte voor interactie/vragen en werkt vooral
Lesmoment: Dag
Kan je een organisatiecultuur veranderen? Met getuigenis van Plopsa
KU Leuven
Kortrijk
16 sep. 2024
0 Euro
Organisatiecultuur is de sociale lijm die medewerkers verbindt. Ze bepaalt hoe medewerkers samenwerken, beslissingen nemen en hun taken uitvoeren. Hoewel 'cultuur' moeilijk in woorden te vatten is, is de invloed ervan op een organisatie enorm. Hoe ga je aan de slag met iets wat zo weinig tastbaar is? Voor al wie inzicht wil krijgen in de invloed van cultuur op prestaties en welzijn binnen een organisatie, en benieuwd is naar praktische strategieën om een gezonde cultuur te bevorderen.
Lesmoment: Dag
Crisiscommunicatie: wat, hoe, wanneer?
KU Leuven
Kortrijk
17 sep. 2024
220 Euro
In crisissituaties is snelle en correcte communicatie essentieel. Hoe pak je het aan? Dr. Aurélie De Waele, postdoctoraal onderzoeker en docent interne communicatie aan UAntwerpen, gaat in op de recentste wetenschappelijke inzichten en illustreert ze met voorbeelden uit de actualiteit.
Lesmoment: Dag
Brand & Packaging
LUCA school of Arts
Gent
23 sep. 2024
Kostprijs: zie website
Studio Brand & Packaging is de studio waar je 1 extra jaar kan specialiseren in verpakkingsontwerp. Je leert er alles over merken en merkidentiteit, gaat aan de slag met storytelling om krachtige verhalen op te zetten en vertaalt ten slotte alles in een aantrekkelijke verpakking die zowel het merk versterkt, het product beschermt en duurzaam is. Het artistiek karakter van LUCA School of Arts trekken we door in alles wat we doen.
Lesmoment: Dag
Brand and Packaging Design is een traject dat aangeboden wordt door de opleiding Visual Design in Gent. Je komt terecht tussen grafische, beeldende en interieurvormgevers, productdesigners of industriële vormgevers die allemaal meer willen leren over verpakkingen. Je leert dus niet enkel van de docenten maar ook van je medestudenten. De studio is praktijkgericht opgebouwd rond opdrachten die je zowel creatief en artistiek uitdagen als leren werken voor echte klanten. De studiowerking wordt aangevuld met bedrijfsbezoeken, gastlezingen en workshops van experten uit de verpakkingswereld.
Postgraduaat Digitale marketing en communicatie-werkplekleren Duaal digitaal
Hogeschool Odisee
Brussel
23 sep. 2024
Kostprijs: zie website
Ben jij net of bijna afgestudeerd en op zoek naar een digitale marketing opleiding met werkplekleren die van jou een zelfzekere marketeer maakt?Wil je graag aan de slag als digitale marketeer, maar mis je de nodige échte praktijkkennis? Dan is het postgraduaat Digitale marketing en communicatie iets voor jou! Het uniek concept van duaal leren bestaat uit afwisselend twee weken les op de campus en twee weken leren op de werkvloer bij geselecteerde bedrijven. Zo kan jij de geziene leerstof onmiddellijk toepassen in de praktijk. Deze opleiding wordt exclusief aangeboden in werkplekleren i.s.m. Duaal Digitaal en georganiseerd door EMS (EHSAL Management School), een samenwerking tussen de Odisee Hogeschool en KU Leuven.
Lesmoment: Dag
Domein
Postgraduaat Digital Marketing
Hogeschool UCLL
Leuven
23 sep. 2024
1950 Euro
De behoefte aan mensen met sterke digitale vaardigheden groeit dagelijks. Daarom willen bedrijven digitale kanalen optimaliseren om prospecten van hoge kwaliteit te genereren, naamsbekendheid te vergroten en het rendement van hun marketingcommunicatie investeringen te maximaliseren. Werken met landingspagina's, online adverteren op sociale media, populaire websites en zoekmachines, zal voor jou geen geheimen meer hebben. Je krijgt ook de kans om actief mee te werken aan een echte digital marketingopdracht van bekende reclamebureaus.
Lesmoment: Dag
23 september 2024